Szukasz serwisanta w swoim mieście?

Wejdź w zakładkę  Punkty serwisowe w prawym górnym rogu i znajdź swoje miasto

 

E-MAIL:  info@agdfachowyserwis.pl

Centrala:



tel. 50x-xxx-xxx Pokaż numer

 

 

 

Nim zgłoszą nam Państwo konieczność naprawy swojego sprzętu warto przeczytać niniejsze wskazówki, które ułatwią nam umówienie się na wizytę.

 

Ważną dla nas informacją jest producent i model sprzętu jaki uległ awarii. Informacje taką znajdą Państwo na swoim sprzęcie. W przypadku pralek informacje te nadrukowane są  zwykle w okolicach pokręteł i przycisków sterujących,  w przypadku zmywarek przeważnie jest podobnie, choć zdarza się czasem, że model urządzenia nie jest zapisany w miejscu bezpośrednio dostępnym.

Drugą istotną rzeczą jest podanie informacji co się dzieje z Państwa urządzeniem. Chodzi o to, by określili Państwo jakie są objawy problemu. Dzięki dobrze opisanym objawom możemy wstępnie oszacować problem, co czasami pozwala na określenie orientacyjnych kosztów naprawy (choć nie zawsze jest to możliwe).

Ważną rzeczą, którą będzie należało podać jest również adres pod jaki mamy przyjechać do naprawy oraz telefon kontaktowy. Jeśli dotarcie do Państwa miejsca zamieszkania nie jest łatwe (np. wejście w oficynę od podwórza, albo położenie wejścia do domu przy sąsiedniej ulicy niż adres mógł by wskazywać) również prosimy podać takie wskazówki, zaoszczędzi nam to czas.

Ostatnią informacją niezbędną do realizacji zlecenia są godziny wizyty. Zgłóoszenia przyjęce w godzinach przedpołudniowych staramy się wykonywać jeszcze w tym samym dniu. Zawsze umawiamy się w dwugodzinnym przedziale czasowym np. między 9 a 11. Zawsze staramy się docierać do klienta jak najszybciej, lecz w naszej pracy nie zawsze da się wszystko przewidzieć, a chcąc być słownym i dojechać w umówionym terminie do Państwa takowy przedział czasowy musi być zachowany.

 

Jeśli miejsce zamieszkania klienta jest poza obszarem danego miasta płatny jest dojazd w wysokości 1zł/km ( liczony poza obszarem miasta).